Nr. 10 Språkreise med EF


















... eller noen andre, men jeg dro hvertfall med EF! Du får opplevelser, venner, og du får brukt engelsken din!
Pluss at du får blitt kjent med en ny by, og vært her i 3 UKER!
Da jeg var der var det kjempefint vær hele tiden, og vi gjorde våre egne ting hele tida.


Jeg ble kjent med ei jente; som het Ine. Hun var kjempehyggelig, og de andre trodde nesten at vi dro på språkreise sammen, fordi vi hadde det så gøy sammen og var så like.
 
Bildene her har jeg tatt; øverst er ifra tubestasjonene, nummer to fra en annen gang vi gikk samlet som en gruppe, nummer 3 er ifra når vi lagde en fargesirkel av stoffbiter på fashionkurset.





Vi var også på summeranza, der vi fikk se Bob Sinclair! Summeranza er en stor fest, med alle EF-studentene i London. Der er det cirka fire forskjellige rom der man kan danse, og en stor "hage" på utsiden, som er laget med plastikkpalmer, og den store bussen på bildet, som kun er en stor beatbox.
På dette summeranzaet var det tre italienske gutter som la an på meg og venninna mi Mathilde. Det var gøy!

Har du vurdert å dra på språkreise, eller vært på det? Noen spørsmål angående språkreise?

Kommentarer

Karianne sa…
Så utrolig gøy med språkreise! Det var nok en opplevelse for livet:D
Anette sa…
Ja, det var det! :)

Populære innlegg