Colours in the wind

I går fikk jeg en forklaring for hvorfor bladene ikke har like masse farger som de pleier å ha, men istedenfor bare råtner de. Grunnen er at det har regnet så mye i sommer; og det har ikke vært frost ennå; frosten gjør noe med bladene så de sprer de fine fargene, og regn gjør sånn at bladene råtner.

Jeg gjentar ofte hvor mye jeg elsker høstfargene, men det er jo fordi de er herlige!
Nå, siden det er så lite av disse høstfargene, prøver jeg å skape det selv, gjennom fine farger og tekstiler på klærne!
Dagen i dag er fin, og uka går mye bedre enn jeg trodde; for siden jeg har fremføring hver dag omtrent, så tenkte jeg at jeg skulle dø! Men så gjorde jag inte det, jag lever. I går fikk jeg til og med litt tid til å se på to episoder av Glee! Det gjør meg glad!



Kommentarer

Så herlig du er i høstfargene dine:)

Populære innlegg