Fullpakket uke med en velfortjent slutt

Denne uka har jeg hatt en fremføring hver dag, bortsett fra onsdag da jeg hadde spanskprøve istedenfor. Få av disse har jeg vært klar til før uka begynte; noe som omtrent gir meg magesår av masse mase jobbing. Jeg vil gjerne gjøre alt jeg gjør så bra jeg bare kan, men det er vanskelig når jeg ikke får en dags pause engang! Jeg gjør mitt beste, emn jeg blir utslitt!

For å gjøre det bedre slo jeg til med fotpleie etter gårdsdagens litt høye hæler; med en puss, herlige oljer som luktet bringebær, og en peppermintekrem for føtter fra Bodyshop!
Men en latterfull morgen gjør sitt! :D wii ^^
I dag begynner helga, og jeg vil spise is!
 Og sjokolade! Min favoritt!
 Og jeg vil dra på besøk og ha med en "kurv" med blomster!
Hva skal du i helga?

Kommentarer

Karianne sa…
du kan gjerne besøke meg:))
Wii :) Jeg skal ha besøk av deg i helga, gleder meg!

Populære innlegg