Høstferien min

Vi har akkurat hatt høstferie i den lille byen jeg kommer fra, og den gikk altfor fort. Vi pleier ofte å reise til et annet land i Europa i denne ferien, men denne gangen gjorde vi ikke det(selv om vi vurderte Italia). Siden vi ikke pleier å være hjemme denne uke 40 hvert år, vet vi ikke helt hva man gjør i denne uka. Men vi fant det ut, og jeg har kosa meg til 1000! Herlig med ferie!

Jeg har brukt tiden på å gjøre ting jeg liker, og være med mennesker jeg er glad i, og ligge i den fantastisk gode senga mi. En dag var jeg på byttekveld; jeg hadde med meg tre poser med klær jeg er lei av, og kom hjem med tre poser fulle av nye klær! Veldig greit om man har mye man aldri bruker.

Min ferie i "bolded" skrift:
Jeg var en tur i Oslo med søstera mi, vi sov hos kusina mi, og kosa oss veldig der og i Bogstadgata. Shopping er bevist at er bra faktisk; fordi vi får en sånn lykkefølelse av det.
Jeg hadde tapaskveld med mine to veldig gode venninner: Celina og Karianne, og Celina overnattet. Det var koselig, og det er fint å tenke på at man har så gode venner!
Jeg har vært i 95-ÅRSDAG! Tenk å bli så gammel! Der snakket vi mye med en tremening det er lenge siden vi har sett, og det var hyggelig det og!
Også er det veldig hyggelig med familie, i går var jeg hos tanta mi og hennes morsomme kjæreste og spiste sjokoladekake. Herlig kake, og god stemning, akkurat den typen rolig kveld jeg trengte før skolestart i dag!


Kommentarer

*Bogstadveien ;)

Det var en herlig høstferie ja!
Maud sa…
Hvorfor er søstrene Gutterød så flinke til å ta bilder? :-)
Karianne sa…
Såå deilige bilder, og en veldig glad og fin tekst som jeg trengte nå:):) loove
Anette sa…
:)Bogstadveien ja, Tia!, det er ikke første gang jeg får den rettelsen! :P

Takk :D

Populære innlegg