Karma, horoskop og glede

Anette; dette er din karma i dag: Takknemlighet

Du føler du ikke strekker til der du vil eller du ønsker å utrette mer enn du gjør.
Du tar deg ikke tid til å nyte livet.

Aksjon:
Vis takknemlighet over den du er og det du har klart å utføre til nå i livet.
Takk for det du allerede har oppnådd og se at du kan oppnå mer av det du ønsker bare du er målrettet.
Forstå at du fortjener den utvikling og fremgang som du har hatt.
Få klarhet over hvem du vil takke for det du har oppnådd
og du vil klare å komme deg videre dit du ønsker.
Sett også av tid til deg selv.

Sjekk din karma i dag!

Når jeg har det litt bob-bob så blir jeg veldig takknemlig for menneskene jeg har rundt meg. De som vil høre på tankene mine. Etter min mening er det fineste to venner kan dele med hverandre; det som gjør at de har god kjemi på et dypere nivå; det er at man vet hvordan den andre føler seg ut ifra et ansiktsuttrykk!
Jeg er så glad i de menneskene, og glad for at jeg har dem! Ikke alle har det. Jeg er heldig. Men; det er ikke sikkert at de menneskene du tenkte på som nære venner egentlig gidder være det! Isåfall tenker jeg; deres tap. Det er synd for dem at de ikke får dele det med noen av sine venner.

"Den største gleden du kan ha er å gjøre andre glad", dette ordtaket er en vandrende klisjefylt sannhet. Hvertfall for meg! De gangene jeg blir galdest selv er når; jeg hjelper noen som er lei seg eller har et problem på en annen måte. Men kanskje er det bare meg, det har jeg jo ikke tenkt på..

Kommentarer

Populære innlegg