Offline

Skolen er i gang igjen, og læreren min står og forteller om hvordan han liker å gjøre seg selv utilgjengelig for sosiale medier når han er hjemme. At han lar pcen stå igjen på skolen etter klokka halv fire.

- Det samme gjør jeg!
Jeg elsker å være i tilstanden der ingen kan få tak i meg. Å være et sted der ingen strålinger han forvirre sansene mine, og å kun være 100% naturlig!

Mine venner sitter nå og nikker. De vil si at jeg aldri svarer når noen ringer eller sender meg melding. Dette er litt sant. Jeg gjør det noen ganger bevisst. Når jeg er med noen og noen andre ringer, er det noen ganger jeg lar den ringe.
Fordi: Hvorfor skal noen få førsteretten på meg bare fordi de ringer meg med abonnementet som pappa betaler, når noen andre faktisk vil tilbringe fysisk tid med meg?

 

Kommentarer

Godt poeng, meeen noen ganger er det viktig å være tilgjengelig også.. Eller i alle fall sjekke mobilen innimellom :) <3

Populære innlegg