Casa Murilo x2 på en lørdag

Jeg ringte Hayat; "Er du med på Casa Murilo-konsert om en et kvarter?"
"Ja, jeg tar på skoene nå, så begynner jeg å gå, og så møtes vi om ti minutter! "
 
Jeg møtte henne og vi dro på barnekonsert med Casa Murilo på Bølgen. Det kostet 50 kroner, barn danset og skapte stemning, og vi slapp fulle folk som hang over oss. God musikk, god stemning, og alt for 50 kr! Etterpå snakket vi med dem, og vi bestemte oss for å dra på konserten deres i Porsgrunn på kvelden. --->

Malin ble med istedenfor Hayat, og vi kjørte rundt etter GPSen til Malin for å finne frem. Da vi fant det var det kontrasten til barnekonserten. Det var en kjellerpub fylt av et kult indie-publikum. Intimkonsert var det visst det skulle være, og stemningen var igjen god.
Than again, jeg tror ikke det kan bli noe annet enn god stemning med Casa Murilo i huset!
--->
 
Vi prøvde å passe inn. Håper vi klarte det.

Kommentarer

Maud sa…
Heldige deg! Hvor var konserten?
Anette sa…
Den første var på Bølgen, og den andre var i Porsgrunn. :) Nevnte jeg at vi ble satt på gjestelisten, så kom inn gratis i tillegg? ;D Ekstase!

Populære innlegg