Kendrick Lamar - G-musikk

Get it right, get a life, I got 2
That's a metaphor for the
Big shit I do, boy

Sangteksten: KENDRICK LAMAR - FUCK YOUR ETHNICITY LYRICS
Har en periode da jeg er hekta på artisten Kendrick Lamar. Deilig musikk, litt blanding av hiphop og jazz egentlig; der har en meg også. Den er veldig gangster også, noe som gir en avslappet tilnærming til livet. Digga dette "sitatet" også, som er fra sangen linket ovenfor.

No Make Up - av Kendrick Lamar er også kjempedeilig:
http://www.youtube.com/watch?v=xQtWY-ZxFTw

Disse tre gutta fant jeg på Lookbook. Tenk hvis de hadde sunget denne musikken da! Herlig! Nå skal jeg sjekke hvordan den originale artisten ser ut...
 
Oi! Slettes ikke verst! Han er søt som lille Jaden Smith, har samme attituden, men er en eldre utgave. Han var jo herlig da!
Jeg elsker at han synger dette i No Make Up:
I love the way you
Put it on your eyes
The roses on your face
Light up the sky
Those lips are colorful
All of the time
And girl that's fine
But I wanna know do you mind
No makeup today (today) (x4)
And girl that's fine

Kommentarer

Populære innlegg