Harrytur












På lørdag brukte jeg kortet for første gang på lenge, og det føltes som forræderi. Jeg har vært så flink til å ikke bruke penger, fordi jeg ikke har hatt noe penger på en måneds tid. Da jeg dro kortet den ene gangen på lørdag følte jeg meg ynkelig! Dette er en metode jeg bruker for å minske tilfellet av avhengighet. Det er mulig at jeg er en liten shopaholicer, men da hjelper det ofte for meg å føle på den følelsen av å knekke streiken, den er ikke god, så da unngår jeg det heller.

Vi spiste Thai/Kina-mat på Nordby shoppingsenter i Strømstad, det føltes som en dyrehage da barn hylte og vi hadde sultent publikum rundt oss som ikke fikk bord. Jeg spiste chilli-wok, og drakk sukkersaft som ikke hjalp på tørsten. Da vi endelig kom oss til den stillere kafeen Taste var vi helt utslitt alle sammen, og lente oss tilbake i rolighet.

Kommentarer

Populære innlegg