Januar og februar har den tendensen

Januar og februar pleier å gjøre meg litt utålmodig og deppa. Jeg får følelsen av at ingenting jeg gjorde i fjor teller lenger, siden det er så lenge siden som i fjor! Jeg føler jeg har for mye fritid, og for lite engasjement til å gjøre noe med det. Jeg har hørt at det er vanlig å tenke sånn i vintermånedene da. Men det er jo allikevel litt tragisk å tenke på. Derfor vil jeg riste det av meg, og jeg får meg selv til å gå ut på søndager, for å krydre hverdagen.

Jeg har vurdert å engasjere meg i noe, men så gikk tiden mot auditionen litt for fort, samme med søknadsfristen for den jobben. Dansekurset virket for slitsomt, og istedenfor melder jeg meg inn på et treningssenter, uten å noen gang ha forstått hvordan man skal utføre denne treningen.


Kanskje greia er å lage seg litt enklere mål for februar 2015, den harde måneden? Mål som er komfortable og morsomme:

 - Gå i dollete klær en gang i uka for å lyse opp hverdagen.

 - Prøve å få meg en jobb der jeg kan være kreativ.

 - Spise en god men sunn ting hver dag.

 - Gi et kompliment hver dag.

 - Pakke gaver til meg selv, som jeg åpner på skolen.

Dette var gode råd merka jeg nå. Bare å bruke dem for deg og!

Legger ved et sjarmerende bilde av meg i Tyskland i 2005.

Kommentarer

Populære innlegg