Pynter meg for NSB

Når man er litt syk er det deilig å kunne reise hjem for helga.
Mamma og pappa ville gjerneat jeg skullekomme hjem denne helga. Når de hørte jeg var syk ville de det enda mer. 

Jeg spurte derfor;
Hvordan skal du pleie meg hvis jeg kommer hjem?
Hun sa;
Ja nå skal du høre. Det blir varm sjokolade med honning. Fyr i peisen, puter og pledd i soffan, Også kan jeg lese eventyret om Charlie og sjokoladefabrikken. Også et varmt bad. Litt god mat og et rolig godt luftet rom. Høres det godt ut?

Jeg er så heldig som har superforeldre. De er sånne mange drømmer om, bare litt bedre.
Målet med mitt liv er å tilbringe så mye tid som mulig på å være lykkelig. Jeg skjønner at det er mye å ønske, men når det er mulig, kan det jo gjennomføres. Noen drømmer om å få noe å spise hver dag, og synes det er mye å håpe på. 

Men så har vi de som drømmer om å gjøre noen andre vondt. Eller kanskje de egentlig drømmer om å utrette noe i verden, og tenker de oppnår makt ved å gjøre noen vondt. Det er vanskelig å sette seg inn i, og jeg forstår det ikke. Men må alle ha det fullstendig bra for at vi skal få en god verden?
#vscocam

Kommentarer

Populære innlegg