Inspirasjon gjennom Youtube

Jeg liker godt inspirasjonsvideoer på youtube, om det handler om sminke, hvordan ha en glamorøs stil, eller matinspirasjon. Under Abonnementer er en liste over de jeg følger på min Youtube-kanal. Mange finner inspirasjon i blogger, men jeg er ikke så glad i å lese, derfor er disse filmene veldig passende for meg.

Jeg får stadig nye åpenbaringer når jeg ser på disse filmene. Et eksempel er disse dagene når jeg går og venter på å flytte, og jeg ikke gidder å sminke meg eller ordne meg i det hele tatt. Alle vennene mine har dratt til sine studiesteder, og jeg føler meg like fresh. Når jeg så denne filmen av Mimi Ikonn skjønte jeg hvorfor. Jeg har gått rundt hjemme og slappet av i stygge koseklær og et utvasket ansikt uten sminke i to uker. I tillegg holder jeg på åla luggen vokse ut, som tar tid og sjelden ser fint ut underveis. Hvis man ordner seg litt eller som Mimi sier "Groom yourself", så blir man så mye gladere når man møter på seg selv i speilet.

Mimi, if you read this, thanks for visiting!



Kommentarer

Populære innlegg