Visning nr 3 gjennomført

Jeg har vært på tre visninger nå, men alle tre føles litt lite sentralt. Bare å møte de tre forskjellige typene av mennesker er verdt det i seg selv.

På første visning møtte jeg to snille jenter. Det var et fint sted, men det var litt vanskelig å komme seg dit.
På andre visning møtte jeg tre australske personer som var interne, kule, og derfor nesten litt skremmende. De hadde hund og grønnsakshage da, så jeg kunne lært dem å dyrke agurker.
På denne tredje visningen møtte jeg en veldig søt dame fra Spania, hun lærte meg om hvor jeg kan få tak i gratis kaffe.

Jeg legger mye i det meste jeg gjør, og nå må jeg finne ut hva jeg ønsker å lære meg i livet. Bor jeg med de første lærer jeg ikke så mye nytt, men har det hyggelig. Bor jeg med de andre lærer jeg å bli tøffere og vil med tiden ikke føle meg så til bry. Bor jeg med de tredje kan jeg øve på spansk, og ha hyggelige samtaler når jeg kommer "hjem".

Jeg har størst læringspotensial hos nr 2, men skal man velge kollektiv etter hvor mye man kan lære eller hvor komfortabel man kan være "hjemme"?

Nå er jeg i St. Kilda botanisk hage, i rosedelen. Roser får meg til å tenke på mamma i hennes rosehage.

Kommentarer

Kjekt med spansk da, og at det er hyggelig stemning. Men så snakket du om at du ville bo med noen fra Australia eventuelt. Så søtt du skriver:)

Populære innlegg