Ben & Jerry VS Häagen Dazs



Jeg har alltid hatt lyst til å kjøpe en hel isboks, og spise opp alt sammen. Så i går stoppet jeg, Vilde, Rebecca og Karianne på brygga og kjøpte is. Jeg kjøpte isen Cookie Dough Chip fra det tyske ismerket Häagen Dazs, og den var helt herlig.
Oppi der var det små cookie og sjokoladebiter, og det er ikke mye jeg vet om som jeg liker bedre enn den blandinga der!
I Mars smakte jeg Cookie Dough isen fra Ben & Jerry's. Den er også helt herlig, men spørsmålet er; hvem er best? De er omtrent helt like; Ben &... har store sjokoladebiter, og Häagen.. har litt salt cookie, og det var kjempedeilig. Ben & Jerry's er amerikansk og er kjent gjennom filmer (I Aquamarine spiser hun den isen), selges kun på Deli deluca, som jeg vet.
Häagen Dazs selges på Meny og sikkert flere steder også, men de er dyre begge to.
Har du smakt en av disse? Hvem syns du var best?
Hvordan is liker du best?

Kommentarer

veronika sa…
ja takk, begge deler :D
Har bare smakt ben&jerrys den er herlig:D
Tone sa…
har ikke smakt noen av delene :O
holder meg til pinneis jeg , haha.
Benjamin sa…
Alt er DIGG, så lenge det er IS!!:D
den ben & jerry isen med cherry og brownies biter ser NAAM ut, men har ikke smakt den enda :D
Sv: Takk :-) Du burde lese den!
Har ikke smakt noen av de, men har lest mange steder at de er gode :-)
julie sa…
Det bildet oppå der var helt sinsykt fint!! :D
Anette sa…
Hiihi, ser ut som om flesteparten heir på Ben and Jerrys, men det er jo sant som du sier B, så lenge det er is!
Maud Helene sa…
Har bare smakt Häagen Däzs, den er kjempegod :D

Populære innlegg