Inget kamera, ingen inspirasjon



Alle skriver om sommer, og at det kun er 6 uker igjen, som nå er blitt til 5. Men jeg skal fortelle litt om kameraet mitt. Det herlige rosa kameraet mitt som noen ganger sletter alle bildene mine. Det er borte, jeg har leita overalt på rommet mitt og på Kristine sitt, men jeg finner det ikke.

Når jeg skriver på bloggen min får jeg inspirasjon av bildene jeg har tatt den dagen, gjerne på skolen eller i byen, men nå vet jeg ikke hvem steder jeg kan leite lenger.

Karri sier at dette med å rote bort kameraet mitt er meg i et nøtteskall.
Roter du ofte bort ting? Hvor finner du din inspirasjon?
Burde jeg kjøpe et nytt kamera?

Kommentarer

ja, jeg roter ofte bort kort, nøkler og sånt, men finner det igjen :P
uff, sånt er ekstremt kjipt, jeg klarte å ta med mitt på et utested så det ble stjelt, føler det er så dritt å måtte bruke penger på noe du egentlig hadde, særlig hvis du hadde et skikkelig bra kamera også :P
får håpe du finner det igjen da!
Benjamin sa…
Kjipt at ting man virkelig har bruk for, eller er veldig glad i, blir borte... Selv er jeg et av verdens største rotehuer, og klarer så vidt å finne meg selv noen ganger.. Men til gjengjeld blir jeg lett inspirert av alt det jeg ikke finner.. Det blir gode sanger av sånt..:P
Sv: takk, og takk.. sommer skal bli herlig ja..
lykke til i jakten på kameraet :-)
Selv roter jeg ofte bort mobilen, men somregel prater jeg i den når jeg ikke finner den :P
Anonym sa…
Syns du ikke forslaget mitt om at det kanskje var på hytta var smart da? *englefjes*
Det er nok der det er skal du se ;D

Puss och kram från Vilde<3
Anette sa…
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som roter bort ting da! ;P
Jeg skal sjekke der Vilde. :)

Populære innlegg