Hva hvis livet var perfekt?... som i en film..





Om livet var en musikal, tenk på det da. Alt i verden hadde kun bestått av snille fredfulle handlinger, og store blomsterenger ville vært åpne ridebaner hvor snille mennesker ordnet gresset bare så det skulle være behagelig å ri der neste gang. Tenk om kjærlighet bare kom til deg bare du var deg selv.
Er det sånn?
Hvis jeg har en kjedelig dag prøver jeg å tenke at livet mitt er en film, og jeg har hovedrollen. Jeg elsker dype setninger og gåter som setter enda mere visdom på filmen. Når jeg sykler hjem fra skolen er jeg enten kjempeglad, tenkende, eller sur. Kommer helt an på hvordan dagen min har vært.
Jeg elsker også filmer, og det er derfor jeg er så opphengt av dem!? Jeg blir ofte imponert, og klarer å finne noe bra i hver film jeg ser. Er ikke amerikanske tenåringsfilmer bare de beste filmene i verden? Det synes jeg.
Tenker du også sånn noen ganger? Hvordan filmer hadde du hatt flest av om du hadde hatt hver dag i film? Ville du vært en interessant hovedperson?

Kommentarer

Benjamin sa…
Tenker ofte sånn, egentlig.. Hvis hver av mine dager hadde vært en fil, ville det ikke blitt bare glade filmer..Triste filmer om noe man elsker, men som man aldri får:(...Men som hovedperson ville jeg blitt en karakter som ingen kjenner seg igjen i, en som man ikke kan lese av utseendet eller væremåten..en skult en..
Tenker sånn ofte :)
Vet ikke helt hvordan film livet mitt hadde vært, men antagelig om normale ting .. :P
ingunn sa…
st hanshaugen :)

Populære innlegg