Blomster, sommer, 6 uker igjen...

Mitt tre blomstrer for fullt nå, og det gjør det store treet bak huset til farmor også. Det er så nydelig! Da Kristine ble født fikk hunet tre, og noen år etter meg fikk jeg også et, og her er det.(det med rosa blomster)
Har du ditt eget tre?





Nå kommer sommer snart, og jeg har ingen planer enda. Deilig da, å ha en ledig sommer, men allikevel ønsker jeg meg litt å gjøre. Jeg vet ikke om jeg skal på rideleir, eller bare planlegge masse andre greier, men jeg skal kose meg!
Hva kan man gjøre om sommern for å ikke kjede seg?

Kommentarer

Benjamin sa…
Alt som trenges for en fantastisk sommer er følgende: God musikk, en hengekøye/strandstol, sol, en god bok, gode venner, en sykkel,en GITAR flust med penger til å ha det gøy for, og ingen planer..:D...slik virker hippiesommeren111:D:D
Så fin header du har fått :D
Om sommeren kan man slappe av, bade, ha besøk av venner, få seg jobb, sy kjoler ;), og dra på småturer :)
Utrolig fin header! :-D
Anette sa…
Det var ikke så lite som skulle til heller nei, Bøe.
Helt enig Tia. ;)
Takk. :)

Populære innlegg