FATTY VS SKINNY- (skoleprosjekt)


Denne uka har vi fokusuke, noe som betyr at uka er slettes ikke lik som den pleier å være. I dag har vi hatt idrettsdag(friidrett i 5 og 1/2 time!!!). Jeg er veldig sliten..
Bildet mitt har mye med denne uka å gjøre! Jeg går i 10. nå, og vi skal derfor lage en film om en aktuelt (ung i dag)-tema. Gruppa mi og jeg har selvfølgelig overdrevet skikkelig når vi har feita opp hu ene med puter! (noe som var utrolig morsomt, og vi fikk latterkrampe alle sammen!)
Et aktuelt tema i dag angående ungdommer er jo dette med fedme og anoreksi; derfor handler filmen vår om en større jente, som på bildet, og en undervektig jente. Med i filmen har vi en Bli ny-del, trenings-del, og vårt poeng er det at begge jentene får normale former(som de har i virkeligheten).
Temaet vårt er jo så klart ikke noe å tulle med, og vi skjønner at det er noe mange sliter med, men vi har hatt det veldig gøy med å lage denne middels bra filmen, som skal settes sammen og redigeres på torsdag. Vi har kanskje ikke nådd budskapet vårt fullstendig, men det er hvertfall noe vi vet bryr mange.
Har du måttet lage en film, som et skoleprosjekt før?
Hvordan høres filmen vår ut?

Kommentarer

Vildepilde :D sa…
Den filmen kommer til å bli kjempebra!! ;D
Jeg er god til å spille feit ^^
Så spennende skoleprosjekt da :D

sv: tusen takk for det :D!
Anette sa…
Ja, kjempemorsomt prosjekt! :D

Populære innlegg