Høstmodus! ♥


I går var jeg syk, og var hjemme fra skolen! Nå går høst-viruset, og vinteren og den herlige tiden; jul, ikke lenge etter! Og pågrunn av at jeg nå er inne i et sånt høstmodus nå så er det bare koselig å være syk, når jeg tenker på min herlige høstferie som nærmer seg...

Med ordet HØST, tenker jeg ull, lue, strømpebukse, hverdagskjoler, og kakao til en kald hals. Mye mer enn det og selvfølgelig, men allikevel er høstKLÆRNE spesielle klær. Der hvor man kan ha la med lag av ull og ullstrømper høyt over støvelettene!


I stad etter tennis-treninga mi sa mamma; skal vi dra ned på butikken og kjøpe noe godt vi kan spise etterpå? Jeg er herlig glad i mat, så vi kjøpte kantareller, biff og fløtepoteter og annet godt til helga. Vi kom oss hjem med de to posene og begynte og kutte opp de typiske høstfargede grønnsakene, og det smakte godt!


Liker du høsten? Hva forbinder du med høst?
Hvordan tenker du "høstklærne" skal se ut i høst?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Anonym sa…
høstklærne skal være lilla og brunt :)

Populære innlegg