Skoletur- Høyt og Lavt Aktivitetspark




Alle barna fikk dra til Polen, unntatt Anette og de, de fikk dra til Lågendalen;
Det er mitt største motargument til den saken, men det var jo gøy da! Jeg kan nå se tilbake på en våt og flyvende opplevelse i Høyt og Lavt Aktivitetspark. Lavvoen vi egentlig skulle sovet i lakk, og jeg fløy over Lågen!
Det er en veldig fin frihetsfølelse det å feste selen sin fast i en snor, som du skal være festet i til du har flydd en halv kilometer, 100meter over bakken.
Det første vi gjorde på denne turen fra torsdag til fredag, etter å ha kjørt i en time, var å padle i sikkert fire timer! Etterpå hadde vi lavvo-oppsetting og natursti, og vi koste oss resten av kvelden til regnet hadde gjort teltduken så våt at det begynte å dryppe av den, og før vi hadde spurt om lov til å sove på låven vvar soveposene og en del annet også vått.
Vi hadde leker på låven, som søte Celina og Tonje hadde stelt i stand, og vi fikk kakao hele gjengen.
Vi ble sovende på låven, og var jammen støle når vi neste dag skulle klatre rundt i parken. Det var kjempegøy, og jeg vil så fort jeg kan oppleve det igjen. Turen var fin, og siden lærerne ikke kunne kontrollere været, så var det godt planlagt også.
Hvor var/skal du på 10. klasse tur?
Har du vært på høyt og lavt parken?

Kommentarer

å det så skikkelig gøy ut :D så spennende!
Anette sa…
Ja, det var kjempegøy! :)

Populære innlegg