♥ Akkurat nå ♥

Jeg satt her og tenkte på min gode venninne Celina, som jeg gjerne ville skrive litt om. Halvveis i søvne sitter jeg uten å føle noen ting; som er en følelse jeg har fått noen ganger i det siste. Plutselig ble jeg avbrutt av 5 leende jenter, som er på besøk hos søstra mi. De er verre enn syforeninga til mamma, og det er ille! :P

Men Tia er jo veldig flink på å lage god stemning, og de er visst ikke så verst de andre heller. Og det er altså nå den store frågan kommer; hvordan skal jeg få sove med dem i etasjen under!?




♥Celina er kjempesnill, og kan være alt; alvorlig, utrolig hyper og leende, søt og grei, og alt sånt! ♥ Hun er en spesiell venn, som jeg vet jeg kommer til å ha resten av livet er jeg ganske sikker på.


I morgen har vi klassebilde, og hva jeg skal ha på meg har såvidt kommet en svipptur innom hodet mitt! Kanskje noe rosa, eller det typiske; hvit genser og olabukse. Jeg aner ikke, men finner nok ut av det.


Hva gjør du akkurat nå?
Har du en eller flere sånne venner?
God natt!

Kommentarer

Celina sa…
det var utrolig koslig skrivd, anette <3

du er herlig du, og jeg vet jeg vil alltid ha deg. suss
Haha, vi var da ikke såå bråkete ;D (A)

Jeg har deg jeg <3
Anette sa…
:* Dere to er herlige dere!
Og, Tia , det var dere! :P

Populære innlegg