Isbilen og Julie



I går var jeg med Julie hjem fra skolen, etter å ha sitti litt igjen på skolen for å prøve å skrive på rapport. På veien skvatt vi til av noen kjempehøye toner; det var isbilen!
Jeg har aldri kjøpt is fra isbilen før, så vi løp fram og tilbake noen ganger for å se etter den, men den hadde bare kjørt forbi.

Vi hørte plutselig lyden igjen, og nå kjørte den også forbi oss, selv om hu stod og vifta med visa og jeg med en femtilapp. Og den tredje gangen stoppa isbilen rett ved siden av oss og vi kjøpte den største og dyreste ispakka.
-Men det var verdt det!
Vi øvde på spansk-prøve til i dag, lo endel, og jeg fikk seightseeing i den flotte huset dems. Vi spiste tre iser hver, og hun hadde et nydelig rom, som det strålte rosa ut av, gjett om jeg fikk lyst til å ordne på rommet da!?

Har du kjøpt is fra isbilen før? Hva har du gjort denne uka? :D

Kommentarer

har aldri kjøpt is fra isbilen :(
julie sa…
da får dere bli med meg igjen, vi han dandler ofte derifra (a)

Populære innlegg