Til og med gymtimen var morsom!? ☺

Regnet drypper, og jeg er omringet av mange av de beste menneskene jeg vet om, pluss mange andre potesielle gode venner. Jeg sitter og tenker på den nye kåpa mi, og gleder meg over alle de koselige folka som har komplimert den.

Sånn var det for meg på skolen i dag! Jeg elsker å føle meg søt, og det gjør jeg i den herlige kåpa, og jeg elsker å være me mennesker som oppmuntrer meg med sitt flotte temperament, uten at jeg trenger å late som om jeg blir glad (for jeg blir det naturlig).

Når jeg kom hjem, etter den lage biten, som føltes som dobbelt så langt uten Karianne ved med side, var jeg klissvåt. Denne uka har jeg to dager jeg ikke skal noe på, som jeg må bruke til lekser; derfor satt jeg meg ned ved kjøkkenbordet vårt med den varme belysningen, som lyste opp rommet, og gjorde matte.


Jeg vet jeg har tatt noen av disse
bildene fra bloggen til
men jeg var jo med på turen!?
(Nordbyen i går, veldig koselig)
<3<3>
Hvordan har din dag vært?
Har du en yndlinsfølelse?


Kommentarer

Så koslig da :D søte bilder!

sv: aah, så utrolig digg da! Blir så missunnelig fordi jeg elsker det stedet!! Hva het hun jenta forresten? Ja, er mange bra utesteder der, spessielt en, hvis du skal dit en annen gang, så må du gå på splendid, elsker stedet :D
Anette sa…
Jeg tror faktisk ikke vi spurte om navnet hennes, men det hørtes artig ut å bo der i tre måneder da. :D

Populære innlegg