London: I ♥ you!



Mandag morgen satt jeg, mamma, Tia, Tiril, Julie og mamman dems oss på flyet til London for fire dager med shopping og sightseeing. Vi så både Big Ben og forestillingen Lion King på Lyceum theatre, ogvi sitter nå i hvert vårt hjem, ganske imponerte over alt sammen.



Det vi så aller mest av var allikevek butikker, og på toppen over alle butikker: Primark! Vi var innom der en tur hver dag av den herlige uka vår! Når vi kom hjem fylte vi hele senga vår av nye antrekk, og jeg gleder meg til sommeren når jeg kan bruke alle vakringene.



I♥London pågrunn av fargene, livet og sjarmen av det herlige landet. Når jeg tenker på London ser jeg gull, rødt og blått. Alt er dekt av det, og de herlige gammeldagse bygningene topper bare mitt syn på det velformede, hjemmekoselige landet!

Har du vært i London før?
Hva tenker du om England, liker du det?

Kommentarer

Maarth sa…
Jeg har nok (dessverre) aldri vært i London. Vil gjerne. Det blir vel min tur en gang også :-)
Så heldig du er! :D Jeg har aldri vært i London nei, men har veeldig lyst!
Jorunn sa…
Jeg var nettopp i London... Men vi fikk angst av Primark, alt for mye folk der... Sånt stresser meg bare!
Så vi var egentlig alle andre steder..
Line. sa…
Jeg elsker london <3 vært der flere ganger. I 18årsgave fikk jeg london tur av mamma og pappa
Baresilje sa…
Du er heldig altså! Skulle ønske jeg hadde vært der. En gang i fremtiden muligens :D
Jeg har ikke vært i london, syntes alle skriver at de har vært der for tiden, JEG VIL OGSÅ :D

Populære innlegg