Nå er vi på highspeed mot SOMMEREN!



Denne herlige badedrakta er ifra ellos,
og finnes i tre farger; en herlig blå,
denne sukkersøte rosa, og en i stilig sort.
<3

Mange begynner allerede nå å forberede seg til bikinisesong, de sier de slanker seg, og tar ikke med mat på skolen og sånt! Når andre er sånn vil jeg være helt annerledes fra dem, noe som er veldig dumt i dette tilfellet, fordi da spiser jeg heller masse godteri hver dag.
-Fine sang"forslag" på forrige innlegg!
.
Hva tenker du om "bikini-sesong-slanking"?
Hva synes du om badedrakta på bildet?

Kommentarer

Line. sa…
den var nyydelig
Anette sa…
Ja, ikke sant!? :)
Maarth sa…
Slanking til bikinisesongen er jeg ikke så veldig begeistret for. Synes det er dumt at så mye skal til før folk trives med å vise seg selv lettkledd offentlig.

Badedrakten på bildet var søt, men ikke noe for meg. Jeg liker best bikini. ;-)
Er mange kule badedrakter for tiden, men tror ikke det er noe for meg. Blir nok å holde meg til bikinien i år også ;)
Jorunn sa…
For å si det sånn, jeg sulter meg ikke for å komme i bikini. Jeg er sånn jeg er, og sånn blir jeg værende...

Badedrakten var kjempe fin... likte den godt, men er nok mest bikini menneske..
Anette sa…
Jeg synes det er positivt at dere ikke går så veldig inn for den bikinisesongen! ;)
Det er litt rart; så veldig mange liker badedrakter, men ingen går med dem. :P

Populære innlegg