God sommer, klar for høsten?

Denne sommeren har jeg tatt en ferie fra bloggen, og det er faktisk veldig deilig, selv om jeg ikke blogger så altfor mye at det gjør noe. Sommeren går og går, og det en snart bare to uker igjen. Jeg synes det er veldig merkelig at den går så fort. Jeg har gjort mange hyggelige ting, og vært med masse hyggelige mennesker, som jeg liker å fortelle om når jeg har mere fritid til det, og et internett.


Nå til høsten kommer jeg nok til å skrive ubevisst mye om hva jeg synes er morsomme vrier på nye trender, og ellers om random ting; som hva jeg holder på med og sånn. Jeg lurer på om jeg kanskje vil bruke litt mer tid på bloggen i tillegg, siden søstera mi flytter ut og begynner på folkehøgskole. Vi er bestevenner og er alltid sammen her hjemme. Hva skal jeg gjøre når hun drar? :O

Akkurat det er det ikke noe stort spørsmål om, for jeg har en plan!
Jeg skal: trene, ha matkurs sammen med mamma, blogge, ha masse besøk, og hvis jeg får for mye tid så kanskje jeg tar meg et kveldskurs i fransk? Eller kanskje jeg utfører et av de andre kursene jeg planlegger å ta, som jeg har skrevet opp i drømmeboka mi!?

 
Vi sees mer snart! Hvordan har sommeren vært? Hva har du gjort?

Kommentarer

Nikoline sa…
Jeg gleder meg faktisk litt til å komme tilbake til skolen og rutinene... Har hatt en superdigg sommer!:))
Anonym sa…
Kjempebra plan, Anette! Tror du får en fin høst. <3 kusine helene

Populære innlegg