Månedens digg's!

 Jeg digger tweed, og har alltid gjort det igrunn! For noen år siden når jeg ville ommøblere litt pårommet mitt; og jeg ville gå fullstendig inn for smårutete tweed, semska skinn, ullpledd, og alt i jordtoner! I år har jeg lyst på en genser i dette uvanlige mønsteret! Skulle ønske H&M hadde en sånn en, for de har så fine former på genserne sine i år. Kåpa på bildet er fra H&M! Love
 Jeg er veldig på utkikk etter et skjørt i år, for hva er vel søtere!? Men det er bare å finne det riktige skjørtet! Det på bildet er ganske fint synes jeg. Det er veldig praktisk, for det er stramt over rumpa, men løst over magen. De fleste føler at magen står litt mer ut etter et måltid enn ellers, og kan derfor ikke bruke det stramme nye skjørtet på skolen, for man skal jo spise der! Vanskelig dilemma! Dette vakre skjørtet er også fra H&M.

 Jumpsuiten på bildet er ifra Bikbok, og jeg tok bilde av den pågrunn av fargene. For den er mørk rød, og har knappehull i gull! Noe så flott!? Det hadde vært fint å kombinert den med en mørk grønn strømpebukse, brune sko og blå kåpe, etter min mening. Det høres kanskje ut som det merkeligste i verden, men det hadde vært fint!
Kristine, hun dro på folkehøgskole for nøyaktig en uke siden i dag, og jeg savnet henne masse allerede. Det er rart, for vi har levd sammen i 17 år, også gjør vi plutselig ikke det lenger. Kristine er den jeg plager med bekymringene mine, og tankene mine, og når jeg før pleide å småkoke av ting å fortelle henne om uka, så storkoker jeg nå! Jeg må finne en person til som jeg snakker om de tingene med, og det er stress.

Liker du tweed, mørke høstfarger og skjørt?

Kommentarer

Karianne sa…
herlig at du blogger igjen! jeg elsker den mørkerøde/vinrød fargen på bik bok-klærne i år, og antrekket du beskrev hørtes veldig fint ut! kule hatter dere har på nederste bildet, tør du bruke det på skolen? :)
Anette sa…
Hvis det hadde vært en utfordring; noe du sa jeg ikke hadde tort, så hadde jeg nok brukt den påå skolen ;) Eller kanskje ikke den, for kjøpte den ikke, men en annen ;D
Takktakk, og er helt enig med deg! :D

Populære innlegg