Negative tanker fordi jeg er syk i dag

Jeg ligger syk hjemme nå, og ser på alle mulige serier. Så akkurat på Gilmore Girls; og det minte meg kjempemasse om Kristine. Rory går jo på Yale, og Kristine går på Danvik. Jeg så klærne hun pakket med seg, og så fort hun får begynt å bruke dem igjen, så blir hun akkrat som henne, bare i en helt annen versjon. Som jeg fortalte henne; hun minner meg om en film jeg gjerne vil se!

I går var jeg veldig negativ, jeg merker det på meg hver gang jeg er syk! Jeg blir kvalm av å se falske smil på tv, jeg rister på hodet når noen sier "We're gonna live happily ever after". Kanskje det er min form for feberfantasier; å se for meg negative ting, siden jeg ellers i hverdagen pleier å være ganske positiv.

Fra sofaen glimter jeg stadig bort på tven, og i stad hørte jeg denne, som ga meg en veldig god følelse. Jeg digger det at det spilles inn på en strand, den musikkvideoen!

Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars [OFFICIAL VIDEO]




Får du sånne negative tanker når du er syk?

Kommentarer

Populære innlegg