En formiddag med Nikoline

Jeg er dum! For en uke siden tok jeg på meg shorts når jeg og Nikoline skulle vandre rundt i sommerbyen Stavern. Jeg har vært syk i FIRE UKER nå med influensa A, men tok allikevel dette valget.

Jeg ble fornøyd med antrekket da, og influensaen er på bedringens vei.
Nikoline er søt da, det er alltid koselig å være med henne! Gingeren min! <3 Hun spanderte en is på meg, dumme som vi er, og så måtte vi skynde oss tilbake til bilen for å varme oss der.
Jaja, kan ikke altid være like fornuftige.. Jeg har fått ny shorts da, den er fra Monki og sitter perfekt! 

Kommentarer

Nikoline sa…
Det var kos! <3
Er du frisk(ere) nå??
Anette sa…
Er fresk jeg vettu :P Hehe.
Eeh, jeg er friskere, tror jeg, må bare komme litt i gang igjen, blir så sliten av å slappe av så masse :P Hardt liv assa!

Populære innlegg