Filmkveld hver kveld med min beste venninne

"Akkurat nå sitter jeg og min herlige søster og ser på 'sex and the city'. Vi har sett en del episoder nå, og etter hver enkelte sukker vi av overraskelse; Carrie Bradshaw er utrolig flink til å finne konklusjonen av periodene sine."
<3

Dette hadde jeg planer om å legge ut på bloggen for ca et år siden, da Kristine fortsatt bodde hjemme. Noen ganger savner jeg henne, andre ganger føles det som om alt går på skinner til og med uten henne, men når jeg først er nede i grøfta er det få som har mastergrad i hvordan de skal få med ut igjen.

Når hun bodde hjemme var det som om vi hadde bestevenninne+filmkveld hver eneste kveld, det er digg det. Vi kunne sitte i onepiece og være sammen uten egentlig å snakke med hverandre, men vi visste vi hadde muligheten, og egentlig trenger vi ikke snakke for å forstå.

Det er det jeg er vant til! Jeg er vant til å få en dyp tale om hvordan jeg er bra nok hver gang jeg trenger en, jeg er vant til å være patetisk, morsom, irriterende og kul med samme person, uten å dømmes for det. Vi har godt av å bo litt hver for oss, og å lære oss å tenke selv, å lære å møte verden selv, alene. Men allikevel savner jeg søstera mi masse i en forvirrende tid som denne!

Kommentarer

Ååå, kjære <3 Så søt du er. Jeg savner deg også, blir godt å bo hjemme igjen med deg. Men som du sier så er det både positivt og negativt å bo fra hverandre. Man lærer av alt. Men du er så herlig du :)

Populære innlegg