Ting verdt å tenke på? Eller ikke verdt å tenke på?

Lurer du også ofte på hva du skal gjøre? Det gjør jeg! Noen ting kan man heller ikke sette et fast svar på, man kan ikke si nei eller ja, fordi man ikke aner hvorfor personen spør. Noen gir også feil råd. De rådene de synes virker rimeligst. Ofte er det ikke fasitsvar på spørsmål, selv om spørsmålene er enkle!

Burde jeg
...bli mer som henne?
...trene mer?
...gå kledd som alle andre?
...si nei til alle andre for at jeg selv skal kose meg?
...bli venn med flere personer?
...få flere guttevenner?
...lese mer?
...reise mindre til fordel for planeten?
...late som jeg er glad hvis jeg ikke er det?
...slutte å tenke så mye?
...droppe folk som bruker meg, selv om jeg er glad i dem?
...bli mindre snill, siden jeg kan bli utmattet?
...si nei?
...si ja?

Har du svar til meg?

Kommentarer

Har ikke noe mer svar enn deg nei.. Kjenner meg veldig igjen i tankene da.
Unni sa…
Hei!!
Jeg kjenner ikke deg, men har lest bloggen din. Jeg har mottatt en blogg-award og sender denne videre. Gå inn på min blogg og les om den og hva du skal gjøre. Dette er en fin anledning til å få rettet litt oppmerksomhet til din blogg. Håper du tar utfordringen og sender blogg-awarden videre til andre.
Mvh
Unni

Populære innlegg