Liten inneklemt uke

Det er kun en uke til jeg drar til Barcelona med noen jenter i spanskklassen min. Der skal vi være i en uke på utveksling, og skal deretter få  de samme elevene på besøk hos oss her i Norge om noen uker.

Denne uken er dermed en inneklemt uke mellom påskeferie og Barcelona-tur, noe som gir meg et skikkelig pågangsmot til å jobbe med skoleting. Iløpet av denne uka skal jeg skrive ferdig en engelsk stil om multikulturelt samfunn, lage en fremføring og fremføre om et drømmereisemål jeg har, ha heldagsprøver i spansk og matte S1, og gjerne jobbe litt med enda en fremføring på engelsk.

I dag var jeg på boklunsj; som er noe skolen's bibliotek har begynt med der elever deler sin leseropplevelse av diverse bøker. I dag fikk vi høre tre elever snakke om noen bøker hver.

(Onsdag, men jeg kan ikke ha flere bilder på bloggen. Hva skal jeg gjøre? Det får heller komme senere.)

Kommentarer

Populære innlegg