Burde man si ja?

Jeg har fått tilbud om å komme til Spania, så skal han vise meg alle de bra utestedene.
Jeg har fått tilbud om å bo i suiten til kapteinen jeg kjenner, på cruiseskipet han styrer.
Jeg har fått tilbud om å komme til Italia, bo i sommerhuset hans, og se Bari fra en rød vespa.
Jeg har fått tilbud om å være med han på Kiel-uka, som også kan kalles "festeuka i Kiel".
Jeg har fått tilbud om å bli sammen med han, for han vil så gjerne ha noen.
Jeg har fått tilbud om å komme til Bremen, og gå på julemarked med han.

Man hører noen ganger om de største kjærlighetshistoriene som har startet på slike måter. Man hopper, og får alt. Det snakkes mye om spontanitet, og om at det er bra å ha. Men hvor spontan skal man være?
Burde man si ja?
Hva forventer de i gjengjeld?
Er det verdt det?

 

Kommentarer

Populære innlegg