Reisedepresjon

Hvordan skal man holde på gleden man følte da man reiste?
Jeg sa til venninnene mine at; "vi måtte ha kvelder med London-tema, vinkvelder og spakvelder når vi kom hjem for ikke å få denne reisedepresjonen jeg alltid så sårt frykter". Andre kveld hjemme i stua; og selv om jeg brukte lang tid på morgenen i dag til å sminke meg i mitt vakre budoar, sitter jeg med den følelsen nå; "Hvorfor er jeg her når jeg kan være andre steder?"
 
Jeg vil drikke melk og spise cookies i Hyde Park
Jeg vil gå på skogtur i Brasil, og bade i en foss
Jeg vil farge håret oransje og skaffe meg en spansk lover
Jeg vil sippe kaffe på en fransk cafe, og spise makroner i chiffonskjørt
Jeg vil trene mye i et halvt år, så bli modell for Hennes og mauritz
Jeg vil dra på biltur i en rød boble-cabrulet uten sko, og knaske på gulrøtter


 

Kommentarer

n sa…
digger tankene og drømmene dine, anette <3

Populære innlegg