A little piece of Madrid



Vi fikk to dager i Madrid på skoleturen vår. På de to dagene fikk jeg med meg en demonstrasjon, et nesten-tyveri, hore-gata, transvesitt-strøket, flotte butikker, og søte gamle mennesker.
 
Nesten-tyveriet ble utført på Starbucks, der en dame dultet borti en annen som satt i annen etasje. Hun lurte med seg Iphonen hennes under en papp-pose. En mann ropte til den frastjålne hva som hadde skjedd. Hun løp ned trappen, da jeg stod og betalte for mitt vitaminvann. Jeg synes hun så gravid ut, og trodde vannet hennes var gått. Så trodde jeg at de to var venninner og at hun bare hadde tullestjelt mobilen fra henne. Den frastjålne kalte tyverinnen for "puta" og dyttet henne vekk, etterfulgt at de skiltes, og den frastjålne gikk opp igjen og fullførte den kremete kaffen sin.

Kommentarer

Populære innlegg