Interne vitser

En gang var jeg i en organisert gruppe som inneholdt ca 15 mennesker. Av disse 15 var det 5 i en gjeng, som tenkte stort om seg selv. En gang på en avslutning for denne gruppen var de så festlige at de løp fra resten av gruppa. Vi andre tenkte det kunne være hyggelig å være sammen alle sammen siden det var avslutning, så da min insider i denne gjengen fortalte oss at vi skulle være med henne bort til disse 5. Jeg kunne klart og tydelig se at vi andre var en stor og hel intern vits. Hater du ikke bare det?

Jeg er nok gjort arr på for livet. Jeg analyserer et hvert scenario for å sjekke om det er noen intern vits til stede. Jeg er også veldig var på å komme inn i noe så internt selv. Når det interne kan brukes som mobbemateriale enten innad eller utad, eller det interne kan brukes mot gruppen som fant det på. Pågrunn av dette liker jeg bedre å sosialisere meg med større mengder av folk. Livredd for å bli en av disse menneskene selv!

"Fiint bilde" kan bety "h*******, hvordan klarte du å få deg selv til å tenke at dette bildet var fint?"
PASS OPP!

 

Kommentarer

Populære innlegg