Kondens-flause foran yndlingsbandet

Jeg var på sommerleir, og hørte et nytt band for første gang. Jeg elsket dem, og dette var en kristen leir, så jeg var ikke påvirket. Neste dag var hadde de en workshop, og jeg og en venninne dro dit fordi vi ville høre om "hvordan man skulle bli en stjerne". Liksom. De var kjekke i tillegg. Liksom at vi ville høre på om emnet. Vi ville hvertfall høre dem snakke.

Det var varmt, men regnet. Jeg hadde på pudderrosa bomullsskjørt med tynn strømpebukse under. Varmt + regn = fuktig (+ strømpebukse)= kondens. Jeg så rundt meg etter workshopen, og så kondens på alle stolene. Jeg hadde merket det var fuktig, så min stol måtte jo tilnærmet ha en rennende elv på seg.

Jeg hadde bestemt meg for å gå bort til dem for å komme litt i kontakt med dem. Jeg så sikkert ut som en patetisk forelsket liten fan-jente, som i tillegg enten hadde tisset på meg på stolen, eller hadde blitt litt vel revet med i deres herlige utseende.

Jeg går fortsatt og gruer meg over det øyeblikket, og over hva de kanskje trodde om meg. Jeg går derfor rundt og tenker at jeg er en intern vits for dem. Kanskje de lager lengtende øyne til hverandre noen ganger for å etterligne den jenta som den gangen hadde våt stol og sannsynelig vått skjørt og.

 

Kommentarer

Populære innlegg