'The secret to beautiful skin is exfoliation'

Tanzie Marchetta sa 'The secret to beautiful skin is exfoliation'.

Det sa hun til damene i cella i fengselet etter at de uttalte seg om at hun så ut som en hore, som var  deres egen status for jobbmarkedet. Hilary Duff spiller rollen som Tanzie Marchetta, som spiller mot sin egen søster, som i filmen også er hennes søster Haylie Duff/Ava Marchetta.  De to spiller rollene sine i filmen Material girls, derav sangen.

Etter min mening er hemmeligheten til vakker hud å behandle den etter balanse. Det finnes hudprodukter for alt. Dermed er det vanskelig å si hva som hjelper for hvem ettersom at alle produkter virker fantastisk bra for noen. Rens av huden og en god, gjerne fet fuktighetskrem er kveldsritualet, mens om dagen er det skyll til tider med rens av ansiktet og en lettere fuktighetskrem.

Jeg har produkter fra Neal's Yard nå. Jeg elsker når noen har peiling på hva de snakker om, og det hadde damene på denne kosmetikkbutikken. Jeg og en venninne av meg kom inn dit og spurte etter produkter, og hun så med en gang hva vi trengte, og ga oss hver vår serie.
Min nattkrem inneholder oljer av avokado og vitamin E. Dagkremen husker jeg inneholder rosevann og andre velduftende herbale oljer, og det gjør rensekremen og. Den rensekremen er jeg egentlig ikke så fornøyd med, mest sannsynelig pågrunn av at jeg ikke bruker den riktig.

Jeg har prøvd å tørke ut huden min i forferdelige kvisetider. Men jeg tror virkelig ikke det gjør noe bra for noen ting! Jeg har store porer, og tidligere tider har satt sine spor. Balanse er tingen, og det kan du lære mer om gjennom god ekspertise, som du kan få på et parfymeri.


Kommentarer

Populære innlegg