Day 1 - Ease Into It - 30 Days of Yoga

Inspirasjon, endelig!

I går og i det siste har jeg vært litt syk, anspent i hele meg, hatt vondt i ryggen osv. Pluss at jeg har en venninne som alltid ser så velstelt ut. Jeg har visst at jeg må gjøre noe, så i går gjorde jeg yoga med Adriene. Hun lager yogatimer på nett og er en kjempehyggelig treningskamerat. I går gjennomførte jeg Day 1, og i dag gleder jeg meg til å gjøre Day 2!

Yoga er treningsformen for meg. Det går sakte, og en får muligheten til å strekke og bøye, og på den måten føle seg mer smidig og bevegelig etterpå. I sommer har jeg spist alt for mye sukker og godsaker, og vil bare føle at jeg ikke har så mye til overs.

Jeg ønsker å ha en relativt flat mage, men den trenger ikke være stram eller noe sånt. Bare så jeg føler meg vel i antrekkene der en liten stripe av hud synes mellom magetopp og høytlivsbukse. Yoga kan få meg dit, og så kan jeg vurdere høypuls-timer osv. Først #30daysofyoga !





#30daysofyoga


Kommentarer

Digg! Hun er søt hun yogadama jaa, trent med henne sjæl!

Populære innlegg