Kaféhopping med eksamensarbeid

Skolearbeidet er i gang, og kaféhopping må til. Jeg har en skoleoppgave som skal leveres på mandag, som teller som del av en eksamen i det ene faget mitt. Jeg har gledet meg lenge til å bruke hodet mitt på noe viktig, og skolearbeid kan jo kalles det. Det får meg hvertfall til å tenke på andre ting, tvinger meg til det faktisk.

Etter å ha brukt 70 kr på kaffe og iste føler jeg meg ikke altfor effektiv. Den isteen ble laget på mango- og ferskensirup, og nå sitter jeg kvalm av tanken på hvor mye sukker jeg slurpet i meg. I sommer har jeg brukt for mye penger på unødvendige ting tror jeg. Og spist masse for digge saker.

Pågrunn av dette skal jeg igjen skjerpe meg, og leve et like økonomisk studieliv som jeg klarte i fjor. I fjor beviste jeg for meg selv og mange rundt meg at det går an å leve på studielånet vi får her i Norge. Nå skal jeg tilbake til billige matpakker, organiserte spisevaner og gratis moro i byen.

OG jeg skal legge til en ny faktor i livet mitt! Jeg skal begynne på et treningssenter med timer. Fresh Fitness med dets egentrening var ikke noe for meg, så denne gangen går jeg for Zumba og Yoga! Jeg må bare finne riktig sted. La høsten komme!




Kommentarer

Populære innlegg