Ben & Jerry's ONLINE

Jeg har en vanlig litt kjedelig dag, har engelsk akkurat nå. Da jeg plutselig fant ut noe; Ben & Jerry's er online! Man kan nettkjøpe Ben & Jerry's!!
Har du hørt om: Cinnamon Buns, Oatmeal cookie Chunk, Chubby Hubby, Late Night Snack, Fait Goodness Cake!, og S'mores?????

Det har ikke jeg! I det siste har jeg vært litt is-syk, så jeg tror jeg skal kjøpe meg en god en. Men da kommer jeg til et problem; Vi har ikke de typene Ben &Jerry's som jeg listet opp i min hjemby, og sikkert ikke i noen andres hjemby i Norge, men vi kan jo kjøpe litt tilbehør så det blir cirka samme isen. Digg!

Bilder er koblet til Ben & Jerry's smaksliste; Check it out!

Kommentarer

Anna-Lena sa…
Nå fikk jeg lyst på Ben&Jerry's is! Lite night snack hørtes godt ut <3
Maud sa…
Nam! Har vært is-syk i flere uker nå...
Nikoline sa…
NAM!!! Digger B&J og digger deg!

Populære innlegg