Mitt 2011

Januar: Hyttetur, familien dro på hyttetur til Rjukan. Man skulle kanskje tro at når året har begynt gidder man ike være enda mer med familien sin, men den gang ei! Perfekt timing for en hyttetur allerede i januar!
Februar
 London med Søstera, Tiril, Julie, mamma og Nina! Jeg elsker London, og å være med denne gjengen her, så derfor er kombinasjonen perfekt!
Jeg vil bo i London!
I <3 Primark
Mars
Kino og "photoshoot" med søstera og tremeningen vår.
April
Lax'a! Jeg så på mappa mi for april, og fant ikke mye spennende som skjedde da, men fant en tur jeg og søstera og mamma gikk i skogen da.
Mai
Skoletur der vi seilte fra Tyskland, Kiel, til Larvik. Den turen var superbra! Mange av de norske synes ikke det fordi de måtte jobbe klokka 00:00 på natta, og de ble ikke kjent med de tyske elevene. Men jeg elsker andre kulturer, og lærte masse av å bli kjent med disse personene. Jeg har regelmessig kontakt med ca 5 av dem fortsatt, noe som alltid er hyggelig!
Juni
TT! I juni var jeg på TT:11 i Gjøvik. Det var kjempegøy, og vi gjorde så mange ting: vi var på speeddating, vi var på konsert, dansa med ukjente mennesker, og kjente mennesker, og lagde god stemning!



Juli
Med kjente, søte, røffe og nye venner!

Jeg var med mine to venninner Bettina og Nikoline i sommerbyen vår, tok en milkshake og overnattet i telt i hagen til Nikoline. På kvelden koste vi oss med godteri, scones og telys foran utepeisen.

På neste bilde er jeg med min herlige venninne; KarianneSkjærgårdsfestivalen. Det regnte og var sølete. Det var få bra band, men vi gjorde det beste ut av det akkurat som på skoleballet i 10. klasse. Det var gøy!
På denne turen opplevde jeg årets opplevelsesreise!  På min uplanlagte reise hjem ble jeg kjente med 6 nye mennesker.
Først måtte jeg haike til nærmeste bussplass, så ble kjent med en fyr på 21 år som kjørte meg dit, der ble jeg kjent med en Anders som var 32 år og jobbet for en avis/et blad, og skrev en artikkel om festivalen, siden han også hadde vært der.
Deretter kom to mennesker fra London, et ektepar på ca 40/50 år, som hadde vært på besøk hos noen venner i Norge.
Deretter kom to gutter på ca 17, som løp inn i busshuset for å unnslippe regnet, med søle på beina, som også hadde vært på Skjærgårdsfestivalen. Bra måned, bra avveksling fra sommerjobben.
August
Lifjell med søstera mi. På slutten av August skulle søstera mi snart dra på folkehøgskole, så vi tok oss en kvalitetstur til Lifjell. Vi gikk lang tur, spiste god mat, og fikk "besøk" av mamma og pappa.
Koskoskos!

September: Jeg og min herlige venninne Celina dro til Oslo Spektrum på konsert med Taylor Swift. Dette var en fin solstråle i regnværet som pøste ned i september.
Det var en fantastisk konsert, som gjorde at jeg og Celina kom i avisa.Vi spiste på Peppes pizza, etter litt små-shopping, som er nødvendig når småbyjenter kommer til hovedstaden! Senere i måneden lagde vi disse vakre muffinsene! Vakre og vakre, de var hvertfall gode!

Oktober
Halloween med Anna-Lena, litt vin og facerape!
Ellers var det jo Halloween-party, Oslo-tur med søstera, tur med Bettina i Bøkeskogen, film-kveld med Nikoline, og besøk hos søstera mi i Drammen.
November
Cupcake-pynting med TT-jentene, noe vi snakket om å gjøre hver dag den uken i juni.

Elers var jeg på glattekjøring, noe som var kjempegøy, og jeg lærte å ta 360*! Jeg snudde helt rundt, og følte meg litt kul.

Desember
"Juul, strålende skinnende jul,
juul, strålende skinnende jul"

Eg er blitt atton!
:D esember

Stockholm
Kristine
Karianne
Jul
Michael Buble
6'er på spansk-fremføring
Julemat
Hjemmelagd kjole(av meg) -->
Levd i 18 år
Lappen på første forsøk
Farga håret
osv....

Karianne, mamma og jeg dro også til Stockholm, noe som ga meg inspirasjon til tusen! Hyggeligste turen på lenge!

Jeg elsker julen, og siden søstera mi var hjemme, noe jeg hadde savnet, så ble julen ekstra bra! Julestemning gjennom hele huset, og julemat til hvert måltid. Jul: strålende skinnende jul!

Kommentarer

Vildepilde :D sa…
TT!!! <3
Hadde vært fint om jeg kunne fått litt bilder av deg en dag ;)
Taylor Swift-konserten 9. mars var et av høydepunktene i 2011 for min del :-D
Håper Taylor kommer tilbake til Norge i løpet av de nærmeste årene :-)
Takk for et supert år <3

Populære innlegg