Tønsberg meg Hayat og Ingrid

 Makroner med suksess-kake-krem inni, du vet den gule gode og myke kremen. Ingrid som lagde disse, hun lagde litt for mange, så hun tok med en hel eske! Yummyyummy <3
 Ingen overraskelse kanskje, men jeg ELSKER dette flagget og hva det representerer.
ENGLAND IN MY HEART!
 Photoshoot utenfor prøverommet. Jeg digger mennesker jeg kan gjøre det med; når det er noen folk rundt omkring i butikken poserer man allikevel!
 Vi spiste frokost på Jordbærpikene på Farmandsstredet, og senere tok vi sjokolade- og vaniljemuffins på Wayne's Coffee.
 Skummmmmmmmmm
Vanilje- og sjokolademuffinsene <3

I forrige uke hadde vi tre fri-fagdag samtidig, og siden jeg fikk lappen 14. desember 2011 <3 så tok vi oss en tur til Tønsberg på denne gledens dag da vi hadde fri. Det var kjempekoooos!

Kommentarer

IngridS-H sa…
Awww, var såå koselig!! :D
Vi MÅ gjøre det igjen snart! ;)
Stoor klem <3
ååå, så kos! De cupcaksaa så gode ut!
Hayat Caroline sa…
Enig med Ingrid, Vi MÅ gjøre det igjen! :D
Anette sa…
Jaaa! :D Det må vi! <3 Blir helt sulten av å se de herlige muffinsene nå!

Populære innlegg