U got that feelin? "Oui!"

I stad så jeg "Midnight in Paris" med mamma! Den der med han Owen i. Den var fantastisk og magisk. Stemninga var bare utrolig, på en måte som ikke kan beskrives. Derfor sier jeg bare: !.

Det gjorde at jeg fikk lyst til å dra til Paris, og til å aldri bli som jenta i filmen, som skulle være den snartværende kona hans. Hun var så overfladisk, og fikk alt han gjorde til å virke patetisk, Jeg hater sånne mennesker!

MEN: Paris! Hællan! Jeg og Kristine skulle egentlig dra dit sammen, bare oss to, i vinterferien, men så har vi ikke ferie samtidig :( Men jeg må dra dit snart! Også føles det som nå, som om jeg skal flytte dit en gang, det stedet tiltrekker meg voldsomt til seg. Jeg vil bare se! Eller ikke bare se, men for det første: se!

Som Kristine sier: så fargelegger jeg hverdagen min nå om dagen. Som at i dag så jeg på det, også tok jeg meg et glass med søt hvitvin til kyllingsalaten jeg hadde til middag. Det var herlig! Og plutselig følte jeg meg også et steg nærmere Paris.

Mmm! Salat, grillet saftig kylling!

Og film med mamma! Etter filmen fortsatte vi med filmen Julie og Julia, som også handler om fransk matlaging!

Slækkedag, men jeg fortjener det, for i dag var jeg egentlig syk; men dro på skolen for å ha en prøve og en fremføring.. Hater å utsette ting!

Kommentarer

Populære innlegg