Jeg sydde julekjole i år! Her er den:



Jeg har lenge hatt lyst til å sy noen av designene mine, og nå i jula fikk jeg kommet i gang. Jeg kjøpte billig stoff på Jysk, og en glidelår på stoff-butikken i byen. Jeg klipte av noe av stoffet, plasserte det på meg, og satte nåler der den måtte syes inn.

Ser man nøye, kan man se at den er hjemmelaget av en ikke-så-altfor-flink-nybegynner. Jeg var jo på språkreise i London, og hadde motekurs ved siden av vanlig engelsk-kurs, men dette her tar det lang tid å lære seg. Jeg vet jeg kunne gjort den nærmest perfekt med litt bedre tålmodighet, men det har jeg ikke..

Jeg sydde også nyttårskjolen søstera mi brukte i år, (legger ut bilde[r]), så da er jeg jo i gang! Jeg har nå noen gamle rosa gardiner som jeg gjerne vil lage til en rosa sommerkjole! Så "Stay tuned" ;D

Kommentarer

Nikkos sa…
SÅ FIN DEN BLE!
Du er flink :)
kristinhovde sa…
Så flink du er, Anette! :-D
Maud sa…
Har du sydd nyttårskjolen til Kristine? Så flink!

Populære innlegg