Århus/ Aarhus er stedet for luksus-shopping










Mamma og jeg brukte 4 dager av høstferien på å være i Danmark/Århus/Aarhus. Det var utrolig koselig. Pappa var med første dagen, men dro hjem andre dagen. Vi gikk på masse kafeer, shoppa endel, og storkosa oss.
Siste dagen dro vi på en restaurant, som heter Kahler, der vi faktisk fikk servert den beste maten noen av oss har smakt noensinne! Det var en jazzrestaurant, så de spilte kun jazzmusikk, og taket var laget av marmor med gullskinner! Det var den perfekte stemninga, der jeg følte jeg ble bragt rett inn i Paris i 1920!
Jeg har lett etter undertøy i mange år, og fant Hunkemøller og Femilet i Århus, som hadde det peneste undertøyet jeg har sett noen gang! Det har mye å si! En kjole kan gå fra stygg til pen ut ifra at man velger det riktige undertøyet!

På bildene ser man litt av Århus; det er en elv/demning som renner gjennom byen, med bruer over seg, og langs denne elven ligger hyggelige kafeer/restauranter/barer. Den er mindre inkluderende enn Stockholm, men koseligere. Jeg elsker Stockholm, men Aarhus er nok enda mer perfekt til å dra på tur med mamma til!

Kommentarer

Ååå, liker beskrivelsene! Fikk skikkelig lyst til å dra dit i jula ellerno, og den restauranten hørtes perfekt ut. Med jazzmusikk og alt! Også så fine bilder av dere <3

Populære innlegg