Fallende ekstase

Jeg ser rundt meg på mennesker, som ser ut som om livskraften er dratt ut av dem. Etter en helg i full ekstase er det absolutt en fallende energi som omgir meg i dag. Jeg har følelsen av at livet er fantastisk.
 
Dette er fordi jeg dro til Oslo på torsdagen, og dro på Det Nye på fredagen, for å jobbe der på Peru-aksjonen, som skolen min arrangerer. Jeg elsker det bladet! Derfor var jeg i himmelen da jeg fikk komme inn på det kontoret, da jeg hilste på Rubi, og på redaktøren Mari! Jeg bokstavelig talt hoppet av glede da jeg stod inne på stylingrommet jeg fikk i oppgave å organisere.
 
Her hjemme i Larvik igjen er skolen full av mennesker som ikke har fått denne opplevelsen, eller en lignende opplevelse på lang tid, eller kanskje noen gang. Jeg kjenner igjen uttrykket i ansiktene deres der de sitter og kikker ut i den tomme lufta uten inspirasjon, og livskraft.
 
Jeg vil jobbe hos DetNye når jeg blir stor! Det ga meg inspirasjon til tusen, tenk å få det hver dag!
 
 

Kommentarer

Populære innlegg