L'OREAL - EVERSTRONG

For tiden bruker jeg L'OREAL - EVERSTRONG shampoo og balsam, og hårkuren "For hair that never grows longer than a certain length" av Lee Stafford.
 
EVERSTRONG er den beste serien jeg har brukt! Den er perfekt for mitt hår, og gir meg håret jeg ønsker når jeg gjør det sånn her.
 
1. Børster håret
2. Skyller håret og tar inn shampoen ved å skrubbe hodebunnen i alle retninger, uten tanke på hårretningen. Får den til å skumme, det er da den faktisk renser håret.
3. Skyller og tar inn hårkuren, som masseres inn i hodebunnen. Venter 5 min.
4. Skyller og lar håret "tørke" litt.
5. Masserer inn balsamen fra hestehale-punkt til tuppene, lar det trekke inn. Venter 3 min.
6. Skyller
7. Lar det lufttørke.
 
Resultatet blir at håret mitt får naturlige bølger, fordi jeg børstet før og ikke etterpå. Det er sånn jeg liker det for tiden, da det blir seende litt hippie-aktig ut.

Kommentarer

Populære innlegg