Hvor skal jeg?

Folk som liker chit-chat liker å spørre, i situasjoner de føler seg litt kleine i; hva skal du til neste år da? La oss late som om vi bryr oss om hverandre! J! Jeg settes helt ut av hverdagens fokus når jejg får det spørsmålet! Hva vil jeg egentlig?


- I det siste har jeg begynt å tenke på om jeg skal dra på en folkehøgskole som reiser mye rundt. (forferdelig skjørt rett foran øynene mine, menmen) Jeg vil gjerne reise til Latin- og Nord-Amerika.

- Ellers har jeg tenkt på å dra til London, og begynne på et studie på Middlesex University, for å ta et studie som inneholder styling, mote, reklamering og tekstil.

- Stockholm er en by som har imponert meg voldsomt. Her vurderer jeg også å studere mote og design.

- Og til sist Lærerutdanning ved NTNU i Trondheim.


What to do?!



Bilder: Weheartit.com
 

Kommentarer

Anonym sa…
Vanskelig avgjørelse! Spennende å følge med på hva du velger. Gleder oss til å se deg i jula! Klem fra nord (Helene)

Populære innlegg