Hva skjer med dagen i dag?

 Bokhylla mi, som jeg liker så godt! Det er som om den har sin egen personlighet.
 Lyset jeg liker, og har klart å fange inne på rommet mitt!
 Hylla mi, som Kristine har hjulpet meg med <3

 Hva slags vær!?
 Lyset igjen! Sephora bringer frem gode minner!

Salat i dag som jeg er syk!


Nå har jeg vært syk siden forrige fredag, men jeg koser meg med å være hjemme. Jeg har vondt i hodet, noe som virker som tornado oppi der når jeg går, men er ganske greit når jeg ikke bruker hodet noe særlig, og bare ligger her i senga mi.
Nå har jeg en god følelse inni meg, den hjemme-følelsen som det har vært vanskelig å ha når Kristine ikke har vært her. Hun dro tilbake til Drammen i går, noe som var litt leit. Men jeg har den fortsatt! Mamma hadde noen venninner på besøk i dag til cæsar-salat og kake, så det har jeg kosa meg med.

Kommentarer

Ååå, likte innlegget. Og elsker rommet ditt. Og deg.
Maud sa…
De skoene der. Åh, tror jeg dåner!

Populære innlegg